Actualitat
Octubre i novembre són dos mesos on es concentren diferents fires i esdeveniments del sector, en els quals Salicru acostuma a estar present per presentar les seves últimes novetats entre els professionals. Els certàmens sectorials en els que properament Salicru serà present són els següents:
- World of Technology&Science, del 2 al 5 d'octubre a Utrech (Holanda). Compta amb cinc grans àrees d'exposició, destacant les d'Electrònica industrial i Automatització industrial.
- Electroclub, el 4 d'octubre a Sevilla i el 25 d'octubre a Barcelona. Dos Partner Days organitzats per aquest grup de distribució de material elèctric amb exposició i formació als àmbits d'energies renovables, vehicles elèctrics, IoT i IIoT, digitalització i monitoratge.
- Fegime, del 17 al 18 d'octubre a Madrid. Trobada anual entre punts de venda i proveïdors d'aquest important grup de distribució de material elèctric
- Convenció Depau, del 18 al 19 d'octubre a Salamanca, organitzat pel majorista d'informàtica i tecnologia Depau, en un esdeveniment que reuneix anualment als seus distribuïdors. - Meeting Ticnova, del 20 al 21 d'octubre a Sevilla, organitzat pel grup especialitzat en botigues de proximitat en informàtica i electrònica de consum Ticnova, a una trobada anual amb els seus principals proveïdors.
- Simposium Ingram Micro, el 8 de novembre a Barcelona. Esdeveniment de referència del canal IT en el que Salicru estarà novament present per donar a conèixer les seves novetats entre més de 2.500 professionals del sector tecnològic.
- MED IT, del 27 al 28 de novembre a Skhirat (Marroc). Aparador de tecnologies innovadores i punt de trobada dels professionals de la indústria IT del Marroc. Salicru participa conjuntament amb el majorista GTI.















MONTAWEB.com