Actualitat
Salicru ha incorporat a Sergio Layunta com a nou responsable dels mercats de fotovoltaica i automatització. Dos mercats emergents que són clau en l'estratègia d'expansió de la nostra companyia.
La seva missió serà potenciar la presència de les diferents sèries dels inversors solars de connexió a xarxa EQUINOX i dels variadors de freqüència CONTROLVIT de la nostra empresa en aquests mercats. A més de la comercialització d'aquests equips, en Sergio desenvoluparà també tasques d'assessorament als nostres clients i distribuïdors durant les diferents fases de la instal·lació de tots dos productes.
Sergio Layunta compta amb una dilatada experiència professional en energies renovables i eficiència energètica, mercats on ha exercit diferents càrrecs de responsabilitat en empreses del sector.















MONTAWEB.com