Actualitat
Salicru ha subministrat recentment al grup audiovisual Mediapro dos Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda SLC ADAPT de 300 kVA destinats a la seva sala d'equips, des d'on centralitza la retransmissió d'esdeveniments esportius a televisions de tot el món, entre els quals destaquen els partits de futbol de la Lliga i de la Copa del Rei.
Es tracta d'uns equips que ofereixen protecció redundant per a aplicacions crítiques com els CPDs o infraestructures de TI, serveis que requereixen d'una protecció elèctrica d'alt nivell que asseguri un funcionament fiable, continu i de qualitat.
La sèrie SLC ADAPT està composada de solucions modulars de Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda de tecnologia online de doble conversió, amb tecnologia de control DSP i inversor a IGBT de tres nivells, i amb una àmplia gamma de nivells en mòduls de potència la qual permet una flexibilitat i escalabilitat altíssima.















MONTAWEB.com