Actualitat
Salicru New Energy, la nostra empresa filial al Perú, ha guanyat un concurs públic per a subministrar diferents sèries de Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda (SAI-UPS) a la Superintendència Nacional de Migracions d'aquest país andí.
En concret, els equips han estat 4 SLC ADAPT i 27 SLC TWIN RT2 per a la protecció de l'electrònica de comunicació situada als racks de connectivitat i accés a internet de diverses instal·lacions d'aquest organisme adscrit al Ministeri de l'Interior del Perú. Instal·lacions situades en controls fronterers de ports i aeroports, llocs de control migratoris i prefectures zonals.
El govern peruà és un client habitual de Salicru. Recentment es van subministrar 10 SAIs a la Marina de Guerra per a alimentar respiradors artificials per al tractament de malalts de la Covid.
Les sèries SLC ADAPT i SLC TWIN RT2 incorporen la tecnologia en línia de doble conversió. En el primer cas, es tracta d'un SAI de solucions modulars, mentre que en el segon es tracta d'una solució molt avançada de continuïtat en la protecció elèctrica de sistemes crítics.















MONTAWEB.com