Actualitat
Salicru està present amb els seus equips en alguns països del continent africà des de fa molts anys. És el cas del Marroc, Algèria, Tunísia, Líbia i Egipte a la regió del Magreb, o de països situats més al sud com Guinea Bissau, Mauritània i Senegal o d'influència portuguesa com Angola i Moçambic.
Per tal d’estendre el seu àmbit d'actuació al continent, Salicru ha creat la divisió Salicru Àfrica amb la intenció d'obrir nous mercats en països com el Congo, Costa d'Ivori, Kenya, Madagascar, Nigèria, Sudàfrica, Tanzània o Uganda.
Es tracta de països que pateixen freqüents alteracions del subministrament elèctric, un factor que ofereix una important oportunitat per introduir equips de la nostra companyia, com ara els Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda (SAI-UPS), estabilitzadors de tensió electrònics o variadors de freqüència.
Amb la creació d'aquesta nova divisió, Salicru desitja potenciar la seva presència als mercats de tots aquests països, amb una major disponibilitat de recursos comercials i tècnics que possibilitin la seva expansió en diferents sectors industrials.















MONTAWEB.com