Actualitat
Del 18 al 20 de novembre som a l'estand 8C16 de Genera, un espai expositiu de 110 m² amb les nostres solucions i novetats. IFEMA MADRID acull la Setmana Internacional de l’Electrificació i Descarbonització, amb 34.000 m² d’exposició entre Genera, Matelec i C&R.
Salicru serà present a Genera 2025, el gran punt de trobada internacional de l’energia, la sostenibilitat i la digitalització. En aquesta cita, es mostrarà la seva àmplia gamma de solucions en protecció elèctrica, gestió energètica i autoconsum, adreçades a professionals del sector industrial, instal·ladors, enginyeries i responsables de manteniment. També algunes novetats, com la interconnexió entre inversors solars i sistemes d’alimentació ininterrompuda (SAI/UPS).
L’equip tècnic i comercial de Salicru atendrà personalment els visitants, presentant els darrers llançaments en SAI i protectors elèctrics actius, entre ells els nous models SLC TWIN RT3 LION, SPS SOHO+ i SPS SAFE S. També les noves gammes EQUINOX2 T-RV, inversors destinats específicament al revamping, i el nou catàleg de bateries residencials i industrials.
Salicru ofereix entrades gratuïtes per a professionals completant amb el codi promocional SALICRUGE25 el registre al web oficial de Genera a IFEMA.
L’espai comptarà amb zones demostratives on es podran experimentar les capacitats de connectivitat IoT, monitoratge remot i estalvi energètic que caracteritzen la nova generació de productes de la marca.















MONTAWEB.com