SPS 12F PDU C13/C14
SPS 12F PDU C13/C14
Unitat de distribució d’energia
Subministrament d’energia a equips IT en rack 19”
Les unitats de distribució d’energia (SPS PDU) de Salicru estan dissenyades per distribuir energia que provingui d’un SAI (Sistema d’Alimentació Ininterrompuda), d’un generador o de la xarxa a múltiples dispositius, com ara racks de xarxes, servidors de data centers i sales d’ordinadors.
Els models SPS PDU incorporen un interruptor d’encesa/apagada amb il·luminació i tapa de protecció per evitar accions no desitjades. El sistema de multiposició permet instal·lar els suports de fixació en diverses combinacions, tant en profunditat (6 posicions) com en inclinació (5 posicions). Tota la gamma té el format d’1U de 19” i l’opció d’instal·lar el dispositiu en posició horitzontal o vertical al bastidor/rack.
Código: 680CA000002
EAN: 8436035929313
EAN: 8436035929313
Prestacions
- Perfils d’alumini d’1U - 19”.
- Fàcil d’instal·lar i connectar.
- Múltiples posicions en profunditat (6 posicions).
- Múltiples posicions d’inclinació (90° / 45°/ 0° / - 45° / - 90°).
- Interruptor il·luminat d’encesa/apagada.
- Alimentació a 250 V AC- 50/60 Hz.
- Preses schuko, UK i IEC disponibles i combinatòries.
- Tapa de protecció de l’interruptor d’encesa/apagada.
- Altres configuracions sota demanda.
- Instal·lació vertical o horitzontal.
- Qualitat de connexió i màxima seguretat a les preses.

Adaptació en profunditat
Es poden escollir, en funció de les necessitats, fins a 6 profunditats diferents a l’hora de la instal·lació.

Adaptació en inclinació
Es poden escollir, per tal d’optimitzar la connexió dels dispositius que s’han d’alimentar, diferents graus d’inclinació.

Protecció de l'interruptor
Una tapa amovible protegeix l’interruptor d’encesa/apagada de possibles accions no desitjades.
