RECOMENADOR DE SAI
RECOMENADOR DE SAI
 
 
SPS NET2
SPS NET2
 
 
Variadors de freqüència
Variadors de freqüència
 
 
Inversors fotovoltaics
Inversors fotovoltaics
 
 
Estabilitzadors
Estabilitzadors
 
 
Sistemes DC
Sistemes DC
 
 
Transformadors
Transformadors
 

Actualitat

Salicru dóna suport al programa Smart City impulsat per l'Ajuntament de Rivas Vaciamadrid

Dijous, 8 de març de 2012

L'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació per assolir la sostenibilitat en el seu nucli urbà és un dels objectius del projecte de Smart City que està desenvolupant l'Ajuntament de Rivas Vaciamadrid.

Reduir la despesa elèctrica que genera l'enllumenat públic de les ciutats, la implantació de sistemes de senyalització de trànsit intel·ligents per reduir els embussos i disminuir les emissions de gasos efecte hivernacle, reduir la despesa d'aigua utilitzant sistemes de clavegueram intel·ligent, etc. són alguns dels exemples concrets que contempla l'esmentat projecte d'aquest municipi madrileny.

I Salicru participa també en aquest innovador projecte tecnològic amb l'aportació d’estabilitzadors-reductors de flux per a l'enllumenat públic de la gamma ILUEST+, equips que contribueixen a allargar la vida útil dels equipaments d'il·luminació de les vies públiques i permeten una gestió intel·ligent de l'enllumenat públic, amb un estalvi de fins al 40% en la factura de la llum. Així mateix, contribueixen a millorar la qualitat de vida de la ciutadania gràcies a un enllumenat uniforme, confortable i menys contaminant.

El model de Smart City de Rivas Vaciamadrid ha competit recentment amb municipis de 19 països i més de 100 projectes presentats en els premis World Smart City i ha quedat també finalista en els Premis @asLAN promoguts per l'Associació @asLAN. 

Per les seves característiques tècniques, la gamma ILUEST+ de Salicru contribuirà a fer realitat l'objectiu estrella d'aquest projecte de l'Ajuntament de Rivas Vaciamadrid, l'emissió zero de CO2 l'any 2030, en el marc d'una línia d'acció que integra la sostenibilitat ecològica i l'econòmica.

A  Espanya, són 15.000 els equips instal·lats, amb un potencial d'estalvi energètic, de forma conjunta, superior als 558.000 MWh anuals, una reducció de les emissions de CO2
de més de 130.000 tones i un estalvi econòmic de més de 50 milions d'euros.

Disseny web Barcelona: MontawebMONTAWEB.com
Benvingut a Salicru. Seleccioni païs/idioma
Alemanya   Deutsch   English
Andorra   Català   Español
Armènia   English
Àustria   Deutsch   English
Bèlgica   Français   English
Bielorússia   English
Bulgària   English
Croàcia   English
Dinamarca   English
Eslovàquia   English
Espanya   Español   Català
Estònia   English
Finlàndia   English
França   Français
Geòrgia   English
Grècia   English
Hongria   English
Irlanda   English
Itàlia   English
Letònia   English
Lituània   English
Luxemburg   Français   Deutsch
Malta   English
Noruega   English
Països Baixos   English
Polònia   English
Portugal   Português
Regne Unit   English
República Txeca   English
Romania   English
Rússia   English
Sèrbia   English
Suècia   English
Suïssa   Français   Deutsch   English
Ucraïna   English
Xipre   English
extralarge
large
tablet
mobile
Fem servir galetes pròpies i de tercers per conèixer els usos del nostre web i poder millorar-lo, adaptar el contingut als teus gustos i personalitzar els nostres anuncis, màrqueting i publicacions a les xarxes socials. Pots acceptar-les totes, rebutjar-les o escollir la teva configuració clicant els botons corresponents. Per a més informació pots consultar la nostra Política de galetes.