Actualitat
Salicru ha subministrat un total de 75 Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda (SAI/UPS) de la sèrie SLC TWIN RT als aeroports irlandesos de Dublín i Shannon.
Els equips lliurats, de 3 kVA de potència i als quals se'ls ha ampliat la seva autonomia standard, s'han destinat a unes instal.lacions amb sistemes tan crítics com són els Centres de Control de Trànsit Aeri (ATC) dels esmentats aeroports.
La sèrie SLC TWIN RT, uns SAIs de tecnologia On-line de doble conversió, ofereixen un conjunt de solucions òptimes per a aplicacions que necessiten el nivell més alt de protecció davant de tot tipus de pertorbacions elèctriques com poden ser talls, microtalls, variacions de tensió i de freqüència, sorolls elèctrics, etc. Es tracta d'equips compactes amb totes les prestacions necessàries per facilitar una alimentació segura per a tot tipus d'aplicacions IT, com ara xarxes de veu i dades, CAD/CAM, gestió documental, comunicacions unificades (UC) o streaming de vídeo.
Aquesta operació s'ha realitzat a través del distribuïdor habitual de Salicru en aquest país, AES Ltd., i li ha permès a la nostra empresa entrar per primera vegada amb les seves solucions tecnològiques en els dos principals aeroports d'Irlanda. Al 2013, per l'aeroport de Dublín van passar 20,2 milions de passatgers i pel de Shannon, 1,4 milions de passatgers.















MONTAWEB.com