Actualitat
Els plans de reestructuració i renovació de la cadena de supermercats Consum contemplen la instal·lació de 400 SAIs del model SPS.1000.ADV de Salicru per protegir les línies de caixa TPV. Els primers 100 equips ja s'han instal·lat i la resta ho estarà durant els propers dos mesos.
Fins ara la cadena de supermercats protegia únicament les terminals de venda d'aquelles zones en les que el subministrament elèctric era de pitjor qualitat, i amb aquest canvi es pretén fer-ho de manera més generalitzada. L'objectiu de Consum és garantir la continuïtat i fiabilitat en la gestió energètica dels seus punts de venda.
La cooperativa valenciana Consum (1975) desenvolupa la seva activitat en el sector de la distribució comercial a través d'una xarxa de punts de venda formada per 560 supermercats propis Consum i Consum Basic, a més de les franquícies Charter, en un àmbit geogràfic que abasta la Comunitat Valenciana, Catalunya, Múrcia i Castella-la Manxa. Compta amb una plantilla de més de 9.000 treballadors, i el col·lectiu de socis - consumidors supera ja el milió de persones.















MONTAWEB.com